Az új, modern hajókban kombinálják a gumihajók előnyeit – könnyen szállíthatók és tárolhatók, gyorsan és könnyen felépíthetők – a szilárd hajótestű gumihajók (RIB) teljesítményével. Az integrált padló és a V-hajótest felfújása után a hajó olyan szilárdsággal és erővel rendelkezik, amelyet alapesetben egy hagyományos RIB-től várnánk. Az aerodinamikus V-hajótest minden sebességnél nagyszerű stabilitást biztosít, nehéz körülmények között is. A siklás gyorsabb elérése érdekében a padlóban a hátsó tükör mögött pótlólagosan felfújható terelőlapokat építettek be. Ezek a terelőlapok hozzájárulnak a kiváló iránystabilitáshoz és további meghajtást adnak a tatnál, ami támogatja a nagyobb motorok felszerelését. Minden modell négy, rozsdamentes acélból készült D-gyűrűvel rendelkezik a megemeléshez és a kikötéshez. A tank rögzítése a hajó orrán található. A gyorsan és egyszerűen, pár perc alatt összehajtott hajók beleférnek a velük együtt kiszállított hordtáskába. Az alapfelszereléshez tartozik továbbá: ülőpad, evező, javítókészlet és egy nagy nyomású lábpumpa. A különösen nagyra méretezett, kúposan egymáshoz futó hajótesttömlőket robusztusan megerősített háromrétegű PVC-ből, széles ütközővel készítették, az aljzat pedig vastag duplafalú poliészterrel töltött szövetből áll, amelynek külsejét ultraerős, ellenálló és dörzsálló Shafer szövetből gyártották – mindkettő nagyban hozzájárul a hosszú élettartamhoz.
Teljes hossz (cm) | 310 |
Belső hossz (cm) | 213 |
Teljes szélesség (cm) | 156 |
Tömlőátmérő (cm) | 43,5 |
Tat/far magasság (cm) | 41 |
Tükörszög (fok) | 80 |
Súly (kg) | 31,46 |
Légkamrák | 3+2 |
Maximális személyszám | 3 |
Maximum terhelhetőség (kg) | 620 |
Fenék/alj típus | Légpadló |
Külső motor (LE) | 4 – 10 |
Tömlő-/Gerincnyomás (bar) | 0,25/0,80 |